Konference: Budoucnost online marketingu
Největší (a zároveň jediná) marketingová událost v západních Čechách – o budoucnosti online reklamy, výkonnostních i brandových kampaních nebo AI a implementaci do firemních procesů.
A celé to bylo pro všechny zdarma!
Kdy?
25. 10. 2023
V kolik?
12:00-17:30
Kde?
TechTower v Plzni
Odkazy na prezentace a program z akce najdeš pod fotogalerií. 🙂
Fotogalerie z akce
Fotky si můžete stáhnout z odkazu na Google Drive. 📷 Petr Krauz. Fotky v galerii nejsou chronologicky seřazeny a komprese jim dala zabrat – pro lepší kvalitu mrkejte tedy na ten Drajv… 🙂
12:25-12:30: Úvodní slovo
Marek byl díky svým komunikačním dovednostem pasován na moderátora akcí a promotéra MP v zahraničí. I v Brně a Ostravě!
ℹ️ Marek Čech
Již od roku 2006 se pohybuji v oblasti webových projektů. Našel jsem lásku ve webové analytice, která mě dovedla až k založení Digitálních architektů, kde řídím pokročilé implementace Google Analytics, Google Tag Manageru a dalších nástrojů pro sběr dat. V měření mě již máloco překvapí a tak vyvíjím automatizace opakujících se procesů v Google Apps Scriptu a Google Cloudu.
12:30 - 13:00: Jak se (ne)zbláznit z AI?
Všichni jsme už viděli tisíce nástrojů a zaručených rad, jak správně využívat umělou inteligenci v marketingu. Hodiny a hodiny testování, snaha o zefektivnění sebe samých, anebo rovnou celého týmu. Nakonec přichází deprese, protože se v tom všem nedokážeme vyznat a výsledky nejsou tak dokonalé, jak jsme si představovali. Znáte to taky? Chápeme skutečně správně, co nám umožňuje demokratizace AI, anebo se pohybujeme ve slepé uličce? Podělím se s vámi o 1001 ,,zaručený‘‘ tip a třeba vás nasměruji na správnou cestu.
ℹ️ Lukáš Kostka
Řídím se daty a hledám nové přístupy k digitálnímu marketingu. Má láska k datům vznikla skrze SEO, které je v Effectixu stále mojí doménou. Kromě toho se věnuji Data Science a AI – zpracovávám data, vyvíjím vlastní nástroje a především hledám v datech skuliny pro rozvoj byznysu našich klientů.
13:00 - 13:30 - Jak (s)právně promptovat a nehrát ruskou ruletu?
Používáte AI pro generování obsahu? Jak je to s autorskými právy k výstupům? Co do promptu nezadávat? Jak je to s generováním reálných postav a míst? Budeme muset výstupy AI označovat? A co chystá Evropa?
ℹ️ Petra Dolejšová
Petra Dolejšová je advokátka se specializací na právo v oblasti e-commerce, marketingu, ochranu osobních údajů a značky. Často a ráda předává své know how na školeních, ze kterých vynechává paragrafy, na jejich místo sází příklady z praxe, lehkost a vtip. Posluchačům se nechce věřit, že po jejích přednáškách “chtějí právní přídavek”.
13:30 - 14:00: Jaké cíle sledovat v analytice, aby pro vás byly užitečné?
V praxi se často setkávám s firmami, které mají dat moc, nebo zase moc málo. Obě situace firmám brání správně vnímat realitu. Rád bych vám ukázal dobré a špatné příklady, jak sledovat data a přistupovat k návrhu správných cílů.
ℹ️ Roman Appeltauer
Roman je vynikající analytik stojící za projektem signals.cz. Specializuje na ty nejsložitější analytické výzvy.
☕ 14:00-14:45: Coffee break
14:45 - 15:15: SGE: Zkáza, nebo příležitost?
Google představením SGE (Search Generative Experience) vyděsil nejednoho majitele webu, a já nejsem výjimkou. Přímo se totiž dotýká mého obsahového webu. Dá se na tuto změnu nějak připravit? Jak do celého konceptu zapadá „helpful content“ a nedávné aktualizace Google? A jak bude SGE reálně vypadat? Na tyto otázky se budu snažit odpovědět z pohledu publishera, kterého obsahový web živí. Přidám však i další pohledy, které ukáží, že to s SGE možná nebude tak horké, jak se na první pohled mohlo zdát.
ℹ️ Petr Minařík
Petra vždycky lákala cyklistika, ale když si uvědomil, že z něj nikdy nebude profík, musel na to jinak. Využil své znalosti SEO a copywritingu a rozjel úspěšný web o cyklistice. Přestože tvrdí, že je spíše tvůrcem a nadšeným cyklistou než markeťákem, bez znalostí onlinu by to nešlo.
15:15 - 15:45: Automatizuj nebo zemři: Budoucnost PPC ve světě řízeném AI
V době, kdy AI není jen buzzword, ale reálně mění pravidla hry, se role PPC specialistů vyvíjí rychleji než kdy dřív. Zaniknou pracovní místa v PPC, nebo se metamorfují v něco většího? Jak v tomhle světě nejen přežít, ale i prosperovat? Na co se zaměřit a jaké nové schopnosti si osvojit, pokud chcete být o krok napřed? Pokud chcete zůstat v PPC na vrcholu, pak je tato přednáška přesně pro vás!
ℹ️ Ladislav Vitouš
Ladislav je super PPCčkař na volné noze, který stojí za prvním českým podcastem výhradně o PPC reklamě.
☕ 15:45-16:30: Coffee break
16:30-17:00: Budoucnost marketingu na sociálních sítích: Přežití v éře AI a AR/VR
V éře, kdy technologie rychle mění krajinu marketingu, jak se marketéři a content creators přizpůsobí novým výzvám a příležitostem? Ponořte se do blízkých i vzdálených změn v oblasti brand a performance marketingu na sociálních sítích a objevte, jak AI, AR/VR a další technologie přetvářejí pravidla hry.
ℹ️ Daniel Šilha
Daniel Šilha, Advertising Director v agentuře Socialsharks, má bohaté zkušenosti s navigací v dynamickém světě digitálního marketingu. S více než 7 lety v oblasti performance marketingu, media planningu, analýzy a strategie kampaní, Daniel má jedinečný vhled do toho, jak se marketing na sociálních sítích vyvíjí a kam směřuje.
17:00-17:30: Jak čelit novým e-commerce výzvám?
Co bude faktor X v následujících letech, které budou rozhodovat o úspěchu? Rady, tipy a triky přímo z marketingového týmu Shoptetu. A k tomu špetka dat přímo od největší e-commerce platformy v Česku a na Slovensku.
ℹ️ Tomáš Šusta
Svou kariéru odstartoval v event managementu, následně přešel k brand marketingu a prošel si agenturním uskupením Kotelna 55. Zde se podílel na kampaních pro ŠKODA Auto – We Love Cycling, a Bohemia Chips #VJEDNOMDRESU. Také nakoukl pod ruku lordu Voldemortovi českého politického marketingu – Marku Prchalovi. Od dubna letošního roku je zároveň součástí i e-commerce společnosti Shoptet, kde zastává pozici Communication Lead.
17:30 - 22:00: Networking v prostorách TechTower
Prostory
Sejdeme se v nově zrekonstruovaných prostorách areálu TechTower v Plzni na Světovaru. Do navigace si dej adresu Koterovská 2827/152, 326 00 Plzeň 2-Slovany.
Průběh akce
Spořádaně zaparkujeme, sejdeme se po obědě a pustíme se do přednášek. Čeká na nás 7 neokoukaných přednášek! V průběhu akce budou připraveny dvě pauzy s občerstvením. Jediné, co si zaplatíš, je pivo nebo káva po akci v rámci networkingu.
Budeme mít Slido: #MarketingovaPlzen
Jídlo
Kávopauzy zajišťuje Equifarm a máš se na co těšit. Budeme mít spoustu jednohubek, dezertů a podle výše dobrovolných příspěvků pak i zajímavé pochutiny, jako řízkové tácy. Fakt to bude cool.
Podpoř akci
Podpoř Konferu. Celé to platíme ze svého – dobrovolných příspěvků za 4 roky, darů od partnerů a našich vlastních CREW peněz. Za peníze koupíme více jídla a pití, které si užije všech 150 účastníků.
#1
Do zavařovačky
Do zavařovačky na akci v kovákách nebo šustivých.
Naše Crew
O celou organizaci se stará stálá CREW. Velké díky patří dobrovolníkům a členům Markova týmu.
Přihlaš se do mailing listu, ať ti nic neunikne.
Zařadíme tě do Mailchimp newsletteru. Budeme informovat o velké akci a později i o těch menších. Když se ti to nebude líbit, můžeš se kdykoli odhlásit.